PDA

View Full Version : Level 22 Sorcerer, mag lvl 23.

Prinkel
October 2nd, 2006, 18:48
Hej! Jag har en sorcerer i level 22 och jag vet inte var jag ska hunta med den, på gamla ******** fick jag massor av förslag om vart jag skulle hunta, de flesta sa Dark Cathedral, men jag har två saker att säg om Dark Cathedral som jag behöver svar på:
1. Vad är det för monster där?
2. Är det inte lite svårt för en sorc level 22 att gå förbi t.ex. mino camp, där det finns t.ex mino mage, det tycker i alla fall jag.

Jag vill gärna ha andra förslag till vart jag ska hunta. :D

Det är ganska tråkigt och dåligt med pengar att hunta cyclops. :cries:

Jag har inte prem. :cries:

Ambalrith
October 3rd, 2006, 07:54
Hej! Jag har en sorcerer i level 22 och jag vet inte var jag ska hunta med den, på gamla ******** fick jag massor av förslag om vart jag skulle hunta, de flesta sa Dark Cathedral, men jag har två saker att säg om Dark Cathedral som jag behöver svar på:
1. Vad är det för monster där?
2. Är det inte lite svårt för en sorc level 22 att gå förbi t.ex. mino camp, där det finns t.ex mino mage, det tycker i alla fall jag.

Jag vill gärna ha andra förslag till vart jag ska hunta. :D

Det är ganska tråkigt och dåligt med pengar att hunta cyclops. :cries:

Jag har inte prem. :cries:
Håll dig bara till vänster hela tiden så kommer du inte in i minotaurernas revir. Jag skulle inte rekomendera den mörka katendralen för det är förbannat mycket folk där så man får döda ett monster i halvtimmen. Jag skulle köra PoH om jag var du.

Prinkel
October 4th, 2006, 14:00
Tack!
PoH? lite newbie på tibia fortfarande...:angel:

Rasty
October 4th, 2006, 14:07
Du kan ju alltid hunta rots till lvl 25, sen borde du faktiskt skaffa prem om du inte har det. Det blir dötrist annars, jag lovar dig

Lotta
October 4th, 2006, 14:31
PoH är väl inte direkt något bra förslag om man inte kan spawnsen. Tänk om han springer på en GS eller något annat läskigt.
Bättre du huntar runt lite i dwarfmines, sen när du blir lvl 33 kan du leka med guardsen. Med en wand och mfs.