PDA

View Full Version : Domme presentatrice van belspelletjes

Steven
September 23rd, 2007, 15:24
http://www.youtube.com/watch?v=w1toUb044-4

Empire Champion
October 16th, 2007, 16:05
haha die weer :D:D die nederlanders toch eh ;)

Elu Longin
October 18th, 2007, 13:50
Haha, je moet wel toegeven dat be belspelpresentatoren bij ons ook niet veel voorstellen :p. Wel, het zijn vooral de spelletjes die niet veel voorspellen xD

Welk woord zoeken we hier? De letters zijn door elkaar gemixt. Komaan mensen, ik wil een winnaar. Welk woord zoeken we?

N-O-O-S-H-E-U-R-N

Komaan mensen, iemand moet het juiste antwoord weten. Weet je wat, ik voeg gewoon nog 100 euro aan de prijs! Ja ja, je hoort me goed, je kan nu zelfs 2100 euro winnen. Jawel, ik heb het geld hier in cash, hier in de studio. Ik zal het even tellen ... 500 ... 1000 ... ... 1500 ... 2000 ... ... ... 2100. Komaan mensen, nu wil ik mijn eerste winnaar. Ik wacht nu al 2 uur.

;)

Empire Champion
October 18th, 2007, 18:03
lol :P
ze moeten toch ergens hun uurtjes mee vol krijgen:D

Steven
October 21st, 2007, 21:51
Haha, je moet wel toegeven dat be belspelpresentatoren bij ons ook niet veel voorstellen :p. Wel, het zijn vooral de spelletjes die niet veel voorspellen xD

Welk woord zoeken we hier? De letters zijn door elkaar gemixt. Komaan mensen, ik wil een winnaar. Welk woord zoeken we?

N-O-O-S-H-E-U-R-N

Komaan mensen, iemand moet het juiste antwoord weten. Weet je wat, ik voeg gewoon nog 100 euro aan de prijs! Ja ja, je hoort me goed, je kan nu zelfs 2100 euro winnen. Jawel, ik heb het geld hier in cash, hier in de studio. Ik zal het even tellen ... 500 ... 1000 ... ... 1500 ... 2000 ... ... ... 2100. Komaan mensen, nu wil ik mijn eerste winnaar. Ik wacht nu al 2 uur.

;)
Binnen 10 seconden is de winnaar bekend.

1 uur later: Ja we moeten echt afronden nu.

2 uur later: We wachten nog steeds op een winnaar.

Zukkel
October 22nd, 2007, 22:35
Kan je ook niet nee juf nienke :)
Ja, we kunnen die mensen wel belachelijk gaan maken, maar het is waarschijnlijk beter dan vuilnisman (no offence als je toevalig vuilnisman ben).
Ik heb geen idee wat hun salaris is maar het zal vast niet laag zijn, wat denken jullie?

Empire Champion
October 23rd, 2007, 16:14
Hoeveel verdient een presentator(trice) van een normaal programma? denk dat het zoiets zal zijn

glenn the giant
July 21st, 2008, 17:14
hahahaha wtf
belspellen is afzetterij maar wel grappig