View Full Version : Favoriete Hunting Plekken
Syndicate
November 7th, 2007, 22:26
Namens Zukkels idee dacht ik laat ik maar beginnen door er een Thread over tebeginnen, Wat is je favoriete hunt plek, waarom?
Mijn favoriete hunt plek blijven tombs, eigenlijk omdat ik nooit ergens anders heen ga :p er zou vast wel iets beters zijn.
Met vrienden ga ik graag Dragons en soms kan ik nog wel is een Dragon Lord blocken met geleende equip van vrienden.
Ik sta ook altijd open voor suggesties voor andere plekken ofc :D
~Synthax
Empire Champion
November 8th, 2007, 18:38
Wel, als ik hunt, doe ik dat meestal met een vriend van me, hij's een lvl 121 knight en kan me heros blocke enzo. We hunte ook somds drags/dls. Als ik alleen hunt, hunt ik pirate ghosts. Gaat lekker daar, mooie exp, en bijna altijd stuk of 2 red robes en wat stealth rings.
Oh ja, en weet je wat ook lol is? Demons, die 121 blockt dan en dan zitte we daar met paar mages sds/explos te spawne :D
Syndicate
November 8th, 2007, 20:49
Haha vet, ja ik denk dat ik ook iets sterkers ga proberen dan alleen dls, behemoth ofzo kan ook wel geinig zijn :D
met veel support dan ;)
Empire Champion
November 9th, 2007, 17:13
ja die heb ik ook eens geprobeert met hem, maar was waste... met exori mort lukte het niet, dus dan maar explo's gedaan. Zoek een team als je ze wilt hunte, niet met 2 :p
Zukkel
November 9th, 2007, 21:23
Ik ben toch echt een fan van cyclopolis :)
Gaat er nu nog wat hard aan toe voor mijn knightje, maar dat licht aan mijn skills :-)
Syndicate
November 10th, 2007, 00:19
Ik heb vandaag behemoths geprobeert met 2 sorc bij me.
Ik heb wat zware dmg gehad maaar,
1x Steel Boots
5x assasins star
2x p arms
1x behemoth claw
:D toch wel nice he
Steven
November 11th, 2007, 15:17
Das inderdaad niet slecht :D
Zukkel
November 12th, 2007, 08:35
Dat is altijd mooi meegenomen ja :)
Syndicate
November 12th, 2007, 17:12
Nog meer mensen dit hun Hunting plekken willen zeggen. Want ik heb nu pas 2 reply's gehad ;) dat mag wel wat meer.
Steven?
cusco
November 12th, 2007, 20:51
Ik voel me nogal thuis tussen de draken :D welke soort maakt me niet echt uit. Well, undead dragons is nog niet echt een optie voor me, omdat ik toch graag alleen hunt of met m'n guild. Op die manier hoef ik me niet bezig te houden mat allerlei rare loot-share formules.
Verder hunt ik voornamelijk voor spullen die ik nodig heb, niet echt meer voor exp sinds ik lvl 100 gepasseerd ben. Dat komt wel weer.
~cusco
Dragonchampion
November 13th, 2007, 22:35
ik ben nog maar lvl 19 dus ik hunt op de normale dinge he: cyclops(mount sternum), af en toe is naar mint met een blokker en draggie(solo of met blokker).
Syndicate
November 13th, 2007, 22:39
Wat voorn voc ben je dan dragon?
Want als je op lvl 19 mount sternum gaat als knight. Vind ik het erg knap ;)
Empire Champion
November 14th, 2007, 15:29
Je kan ook eens naar dat toad eiland gaan, als je knight bent, bijna geen waste en veel geld.
meriana noemt het d8 ik
tkroes
November 16th, 2007, 15:16
Wat voorn voc ben je dan dragon?
Want als je op lvl 19 mount sternum gaat als knight. Vind ik het erg knap ;)
Zijn shielding is dan gewoon hoog, rond de 60, dan zal hij niet veel klappen krijgen, kan makkelijk :D Ben nu level 10 met skills 40/40 :P
Dragonchampion
November 17th, 2007, 19:47
Ik ben palladin, ondertussen ook 21 maar nogal slechte skills
Zukkel
November 17th, 2007, 22:17
DragonChampion, ga een dagje naar goblins, loot alle small stones. En zodra je er weer een paar heb gebruik je ze in plaats van speren, zo loot je de heletijd small stones en gebruik je ze ook weer.
Heb je zo 60, distance traine is makkelijkie. Je moet alleen small stones hebben ;)
Dragonchampion
November 18th, 2007, 10:08
ik laat een vriend gewoon even naar edron goblin cave gaan en dan heb ik ook weer een heel aantal small stones om op rotworms te gaan skille
BTW op Calmera zitten de femeril hills altijd vol met andere noob palladins:(
Empire Champion
November 18th, 2007, 15:12
ik laat een vriend gewoon even naar edron goblin cave gaan en dan heb ik ook weer een heel aantal small stones om op rotworms te gaan skille
BTW op Calmera zitten de femeril hills altijd vol met andere noob palladins:(
nee, ik loop nooit voor jou die stones halen, en andere vrienden heb je niet ;)jk.
tkroes
November 18th, 2007, 22:07
nee, ik loop nooit voor jou die stones halen, en andere vrienden heb je niet ;)jk.
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA:D Zo'n grap ken ook van mij komen:p Dat wil zeggen dat je heel grappig bent:eek::D:D:D hehehehehhe
Op onze server zijn 100 small stones 1-2 k waard :eek:
Empire Champion
November 19th, 2007, 16:50
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA:D Zo'n grap ken ook van mij komen:p Dat wil zeggen dat je heel grappig bent:eek::D:D:D hehehehehhe
Op onze server zijn 100 small stones 1-2 k waard :eek:
Dikke nek :p
Op calmera heb ik eens 200 small stones verkocht voor 5k!!! (dat is 2.5k voor 100 voor diegene die niet kunnen tellen :p)
mja, na update word het weer minder denk ik.
nevarpje
November 21st, 2007, 16:09
ik woord premium over een maand en ik ben nu lvl 32 waar moet ik trainen en bij wat?
Zukkel
November 22nd, 2007, 23:41
Je kan beter even een nieuwe topic aanmaken, en dan je skills level, voc etc neer ploppen.
Tjappoo
August 5th, 2008, 10:48
Mooi meegenomen klopt ;]
marnik
September 2nd, 2008, 18:30
ik? ik tombs ,, cyclopolis soms ,, wyverns,, frost drags etc ..
Empire Champion
September 3rd, 2008, 11:59
Wat is je voc en lvl Marnik?
marnik
September 3rd, 2008, 15:15
rp 60-70
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.