View Full Version : Update teasers
Steven
November 11th, 2007, 15:18
CipSoft is vollop bezig met update teasers te posten, maar wat vinden jullie ervan? Denken jullie dat de update de moeite waard gaat zijn, of denken jullie dat hij eerder teleurstellend gaat zijn? Vertel ons jullie mening.
Syndicate
November 11th, 2007, 19:59
Ik denk dat die een beetje teleurstellend word voor de Knights, Druids zijn helemaal happy denk ik :p.
Maar die nieuwe graphix, quests, houses zijn wel echt vet :cool:
Ik denk dat dit wel een goeie update kan worden
Empire Champion
November 12th, 2007, 21:30
Ik kan niet wachten tot update :D Zo'n boerderij lijkt met ook wel vet. Ook die nieuwe ingang van cyclopolis is wel mooi. En natuurlijk de balance. Ik hoop echt dat ik m'n oude hits van hmm trugkrijg...
Zukkel
November 12th, 2007, 22:12
Ik zou wel zo een leuk rustig strandje willen, volgens mij wor het voor druids ook beter, en dat verdienen ze dan ook!
Empire Champion
November 16th, 2007, 17:49
Nu die test server geweest is, en ik de screenies heb gezien, wordt het ingewikkeld, al die nieuwe spells enzo. Volgens mij begrijpt CIP gewoon niet dat er ook jongere mensen zijn die tibia spelen, ze gaan er niets meer van snappen denk ik.
Maar over het algemeen wordt het wel de mooiste update ooit geweest denk ik :D K kan niet wachten tot ik mfs kan gebruike die 300 mana geven!!
Dragonchampion
November 16th, 2007, 18:20
Jah, lijkt me echt wel een goeie update, vooral die ellementen zijn vet
hier vind je alle screens: http://tibia.gamigo.de/forum/showthread.php?t=114325
cusco
November 16th, 2007, 20:25
Nu die test server geweest is, en ik de screenies heb gezien, wordt het ingewikkeld, al die nieuwe spells enzo. Volgens mij begrijpt CIP gewoon niet dat er ook jongere mensen zijn die tibia spelen, ze gaan er niets meer van snappen denk ik.
Maar over het algemeen wordt het wel de mooiste update ooit geweest denk ik :D K kan niet wachten tot ik mfs kan gebruike die 300 mana geven!!
ik denk dat je de jonge mensen een beetje onderschat :P Het werd tijd dat tibia een beetje meer 'diepgang' kreeg door elementen toe te voegen. Nu word het alleen nog tijd om die ook toe te passen op armors die we dragen ofzo.
Testserver zag er in ieder geval veelbelovend uit. Ik denk niet dat ik er als pally erg op achteruit ga.
Steven
November 19th, 2007, 18:48
Knights wel :(
Empire Champion
November 19th, 2007, 19:56
OMG :eek:
k zag net een filmpje van test server, k wist niet dat exori frigo enzo van dist is!!! kei vet:
http://www.youtube.com/watch?v=JG-tKCwrWEM
dit word zo dik lvlen voor mij, tot zomer update want dan zijn knights en pally's weer sterker :p
nevarpje
December 11th, 2007, 20:09
niet dus want voor ms en ed woord het beter voor rp en ek woord het bad
Zukkel
December 11th, 2007, 20:11
Knight krijgt wel nieuwe heal spell!
Tomathana
May 19th, 2008, 18:43
Omg oud topic :p misschien deze nu gebruiken voor summer update 2008? xD
Fixojete
May 20th, 2008, 17:14
Lijkt me goed plan!
Renske
May 31st, 2008, 13:28
Lijkt me goed plan!
lijkt mij leuk ja:)
het gaat er erg mooi uitzien
toppie cipsoft!:D
Tomathana
June 5th, 2008, 07:03
Nu nog knights beter maken, DDoS attacks bestrijden en dan is Tibia weer 100% leuk ..
Green-dragon
June 6th, 2008, 20:32
Wat vinden jullie van de nieuwste teaser over de quests? Ik heb er al zin in :D.
Fixojete
June 6th, 2008, 22:38
Ik vind persoonlijk dat CIP echt hun best doet om Tibia een mooi spel te laten worden! Ik heb echt zin in die nieuwe quests en die nieuwe demon bosses! Ik kan niet wachten!
Green-dragon
June 7th, 2008, 10:59
Helemaal mee eens! Hoewel die boom er wel een beetje eng uitziet....:eek:
Steven
June 8th, 2008, 00:29
Ja ze werken hard aan het verbeteren van dingen, al vind ik het wel spijtig dat er geen nieuwe stad komt.
Fixojete
June 8th, 2008, 16:33
Maar je kan Kazordoon/Darashia zometeen niet meer herkennen :P Dat kost CIP even veel moeite/tijd als een nieuwe stad maken
Tjappoo
August 5th, 2008, 10:33
Voor M. Sorcerers en E. Druids is het nu inderdaad heel wat makkelijker dat je een aantal spreuken van veraf kan doen!
En voor knights de nieuwe Heal Spell Exana Mort is ook wel makkelijk ;]
MVG.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.