Go Back   Tibia ML Forum > Svenska > Allmänt snack

Notices

Allmänt snack Använd detta forum för att prata om allting som inte har något med Tibia att göra.

Reply

Thread Tools
Old February 8th, 2017, 09:30   #1
vickywin
Junior Member

vickywin is on a distinguished road
Default ångest inför framtiden, ingen kärlek,

Hej, vet ej om detta är rätt forum men försöker ändå. har precis fyllt 23 år och har ångest för framtiden, nästan alla i min omgivning är i ett förhållande som de haft i minst 2 år och dom har planer för framtiden tillsammans osv. det känns som om jag blir påmind om att här är jag ensam o får det upptryckt i ansiktet två gånger om dagen typ genom att nån visar ett sms kolla va min kille skrev eller imorgon ska jag o min kille göra si o så. har bara haft ett fröhållande som höll 6 mån och jag var aldrig riktigt förälskad i honom så tänker att det är lika bra att det inte blev nåt mer än så. men fattar inte om det är mig det är fel på,, jag får ganska mycket uppmärksamhet av killar o får höra av tjejer att jag är snygg men vet inte varför jag har så svårt med att hitta någon, jag är ganska social o brukar gå ut ibland inte för att jag tror jag kommer träffa nån men för att ha kul liksom. har även sänkt mina krav för hur jag vill att en kille ska vara men ändå så är det inget som händer, jag vill träffa nån som jag verkligen blir wow-kär i, men har verkligen tappat hoppet de killar som jag träffar är inget för mig o det slutar me att vi blir vänner.. det kanske låter fånigt men jag tänker på detta jätte mycket och får ångest då det känns som att jag kommer dö ensam... best ringtones - ringtone one call away

jag har ett ganska bra liv annars, pluggar på högskola och är färdigutbildad om ett år, har flera bra vänner och en jättefin familj men problemet är att jag ändå känner vad är meningen med livet? känns som att jag lever bara för att föddes o inte för nått mer

nån som vart i samma sits?? tacksam för svar

Last edited by vickywin; March 15th, 2017 at 10:55.
vickywin is offline   Reply With Quote
Old September 27th, 2017, 20:54   #2
Twia
Senior Member

Twia's Avatar

Twia is on a distinguished road

Livet tar konstiga vändningar ibland. Ofta när man inte försöker så mycket.
Det är mitt råd fastän jag vet att det inte går: Men försök att strunta i det och gör annat du tycker är kul.
Twia is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules